فال روزانه ۲۱ مرداد
اس ام اس عکس جوک بازیگران
فال روزانه ۲۱ مرداد
یک شنبه 20 مرداد 1398 ساعت 10:22 | بازدید : 245 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

فال روزانه ۲۱ مرداد

فال روزانه 21 مرداد , فال فردا بیست و یک مرداد , طالع بینی 21 مرداد ماه

فال روزانه ۲۱ مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۲۱ مرداد در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه ۲۱ مرداد

فال متولدین فروردین ماه

بهتر است امروز کمی زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید به تمام کارهایتان برسید. تمایل دارید که بیشتر به نیازها و مسائل شخصی خود توجه کنید اما نداشتن وقت موجب برآورده نشدن این خواسته می شود. بهتر است یک برنامه ریزی کامل و صحیح انجام دهید تا به تمام خواسته ها و کارهایتان برسید. وضعیتی برای شما پیش آمده که باعث بی ثباتی و ناپایداری زندگی شما شده است. تمایل دارید هر چه سریع تر در مسیر موفقیت قرار بگیرید. اما بخاطر داشته باشید که مسیر موفقیت یک مسیر سرراست و مستقیم نیست ، بلکه مسیری پر از پیچ و خم و پستی و بلندی است. به اطرافتان نگاه می کنید و افراد موفق زیادی را پیدا نمی کنید. بله موفق شدن در شرایط امروز کاری سختی ست اما غیرممکن نیست. برای یافتن موفقیت نباید از موانع و مشکلاتی که سر راه شما سبز می شوند دلهره و هراس داشته باشید. با تمام شجاعتی که در وجودتان سراغ دارید با مشکلات روبرو شده و آن ها را حل کنید. باید ذهنتان را برای رسیدن به موفقیت آماده کرده و با افکار مثبت و انگیزه به سمت موفقیت حرکت کنید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز کمی به خود استراحت داده و برای آرامش ذهن و عضلات بدنتان ریلکسیشن انجام دهید. ریلکسیشن یک تکنیک و یکی از حالت های یوگا است که باعث می شود شما از تنش های ذهنی رها شوید و عضلات بدنتان آرام شوند. اگر یک روز در هفته ریلکسیشن انجام دهید ، تاثیر آن را در تمام هفته خواهید دید. با این کار شما از تنش های ذهنی و مسائلی که ذهنتان را درگیر کرده رها شده و می توانید در تمام هفته بدون درگیری ذهنی همه کارهایتان را به نحو احسن انجام دهید. این روزها اتفاقات و وقایع زیادی برای شما رخ داده و از این حجم اتفاقات متعجب هستید. سعی کنید روی اتفاقات بد متمرکز نشوید و به این موضوعات فکر نکنید. بهتر است که روابطتان را ارتقا ببخشید و اگر با کسی مشکل دارید ، این مشکل را حل کنید. فراموش نکنید که شعله های خشمی که در درون خود روشن می کنید اول و آخر به خود شما آسیب می زند. اگر کسی دچار کار زشت و خطایی شده بهتر است او را ببخشید تا از سنگینی باری که روی دوش شماست کاسته شود.

فال متولدین خرداد ماه

امروز زمان مناسبی است تا با خود به خلوت نشسته و به اهدافی که دارید فکر کنید. به گذشته خود نگاه کرده و از اشتباهاتتان تجربه کسب کنید. همین اشتباهات می توانند زمینه ساز یک موفقیت بزرگ شوند. بخاطر اشتباهاتی که مرکتب شده اید خود را سرزنش نکرده و فقط از آن ها درس بگیرید. به این فکر کنید که چه مسائل و موانعی باعث نرسیدن شما به موفقیت و اهدافتان در گذشته شده است. شاید یکی از موانعی که موجب می شود شما به همه کارهایتان نرسیدید ، روابط اجتماعی گسترده و صحبت های طولانی مدت پشت تلفن و در فضای مجازی باشد. بهتر است ساعتی در روز را به این گفتگوها اختصاص داده و در بین کارتان به هیچ عنوان با کسی ارتباط برقرار نکنید. یکی از مهم ترین راه های رسیدن به موفقیت پیدا کردن مشکلات و مسائلی است که مانع رسیدن ما به موفقیت می شوند. اگر واقعا می خواهید فردی موفق باشید ابتدا باید یک لیست از موانع نوشته و ان را جلوی چشمانتان قرار دهید تا هیچ وقت فراموشش نکنید. در تمام مراحل زندگی به ندای قلبتان گوش فرا دهید و این موضوع را از یاد نبرید که تنها یک بار زندگی خواهید کرد.

فال متولدین تیر ماه

اتفاقات تلخ این روزها کام همه ی اعضای خانواده را تلخ کرده است. به دنبال راهی برای خوشحال کردن خانواده هستید و ایده هایی زیادی را در سر می پرورانید اما وقتی به عملی کردن این ایده ها می اندیشید پشیمان می شوید. عملی کردن هر ایده ای ملتزم زحمات و تلاش زیادی است. اگر می خواهید یک جشن شاد خانوادگی برپا کنید باید به مرور کارهای این جشن را انجام دهید. می توانید برای اعضای خانواده و یا کسی که جشن را به خاطر او برگزار میکنید هدیه بگیرید. خرید یک هدیه خوب نیاز به داشتن اطلاعات و زمان کافی دارد. باید سلیقه آن فرد را خوب بشناسید و به این موضوع که در این زمان به چه چیزی نیاز دارد بیاندیشید. برای برگزار کردن یک جشن خوب از کیک تولد و شاخه های گل رز قرمز کمک بگیرید تا فضای جشن شما را زیبا و باشکوه کند. البته این موضوع را فراموش نکنید که باید به روحیه واحوالات خانواده تان بیاندیشید و آن ها را مورد ارزیابی قرار دهید. اگر اعضای خانواده از لحاظ روحی آمادگی این جشن را ندارند بهتر است از این تصمیم منصرف شوید.

فال متولدین مرداد ماه

بی عیب و عالی بودن یکی از مسائلی است که برای شما بسیار مهم و ارزشمند است. دوست دارید در تمام مراحل زندگی ، در محیط کار و در مجالس و مهمانی ها بدرخشید و هیچ کس نتواند عیبی از شما پیدا کند. این که دیگران چه نظری درباره شما دارند اصلا مهم نیست ، مهم این است که شما چه نظری درباره خودتان دارید. برای نظر دیگران خودتان را به دردسر می اندازید و استرس بالایی را تجربه می کنید. اگر به مجلس یا مهمانی می روید با تمام وجود لذت ببرید و شاد باشید و به نظر دیگران هم کاری نداشته باشید. با فال روزانه اختصاصی پارسی سرا همراه باشید ؛ علایق و خواسته هایتان را فدای نظر و عقیده دیگران نکنید. علاقه مندی ها و ایده آل های شما نباید چهار چوبی از عقاید دیگران باشد. همه انسان ها در دوره ای از زندگی شان ترس پذیرفته نشدن توسط دیگران را تجربه کرده اند. ترس از تنهایی و منزوی شدن ، ترس نداشتن دوست و یا پیدا نکردن همسر ، اما این ترس ها نباید باعث شوند که شما روی خودتان پا بگذارید و دست به تغییر خودتان بزنید. بگذارید دیگران شما را دوست نداشته باشند اما خودتان باشید.

فال متولدین شهریور ماه

اگر می خواهید انسانی موفق باشید ابتدا باید این موضوع را باور کنید. مهم ترین راه برای موفقیت ، باور کردن خودمان است. امروز پرانرژی خواهید بود و سعی می کنید به وعده هایی که داده اید عمل کنید. با عمل کردن به وعده هایتان خوشحال تر خواهید بود و احساس انرژی مثبت بیشتری خواهید کرد. بعد از انجام کارهایتان در هنگام غروب به یک فضای سبز رفته و کمی پیاده روی کنید. بهتر است همراه پیاده روی موسیقی ملایم و بی کلامی بگذارید و خود را از افکار مختلفی که فکرتان را مشوش کرده رها کنید. اگر شرایط روحیتان در وضعیت خوبی قرار ندارد ، فکر کردن به مسائل منفی کمکی به شما نخواهد کرد. از خدا بخاطر نعمت هایی که به شما داده سپاسگذاری کنید و هیچوفت شکایت و ناسپاسی نکنید تا مشکلاتتان حل شود. اگر در گذشته مشکلی برای شما پیش آمده بخاطر تجربه ای که به دست آورده اید خدا را شکر کنید.

فال متولدین مهر ماه

زیبایی از نظر و عقیده هر انسانی متفاوت است. بهتر است سلیقه و عقیده دیگران را زیر سوال نبرده و با دیگران به خاطر جزئی ترین مسائل بحث نکنید. عقاید و باور های قلبی دیگران را مورد سرزنش و نقد قرار ندهید تا در روابطتان دچار مشکل نشوید. گاهی می توانید به حس ششمتان اعتماد کنید و گاهی نه. امروز از آن روزهایی است که می توانید به حس ششمتان تکیه کنید و در مسائل مختلف از آن کمک بگیرید. گاهی از شرایط سخت زندگی به ستوه می آیید و به دلیل آفرینش خود فکر می کنید. قطعا آفرینش هر کدام از ما دلیل و علتی محکم داشته اما ما باید دنبال این دلیل بگردیم. آیا ما به دنیا آمدیم که وقت خودمان را به بطالت و بیهودگی بگذرانیم ؟ خدا از روح خود به درون انسان دمید و تمام صفت خداوند تا حدودی در وجود انسان قرار دارد. افرادی که به این توانایی هایی آگاه می شوند در زندگی خود دست به کارهای بزرگی همچون درمان بیماری های لاعلاج می زنند. ما تنها نیاز داریم تا باور کنیم که انسان تا چه اندازه توانا آفریده شده است. پس هیچ گاه خودتان را دست کم نگیرید.

فال متولدین آبان ماه

اگر از بی توجهی و کم محل شدن توسط دوستان و اطرافیانتان خسته شده اید بهتر است سکوت را انتخاب کنید. اگر کسی دوست ندارد با شما گفتگو کند و علاقه ای به شنیدن حرف های شما نشان نمی دهد بهتر است راه گفتگو را بسته و سکوت کنید.اگر سوالی از شما پرسیده شد بهتر است به شکل خلاصه و با جمله های کوتاه پاسخ دهید. باید به دیگران بفهمانید که نیازی به آن ها ندارید و اگر خودتان بخواهید آن ها هیچ اهمیتی برای شما نخواهند داشت. اگر موضعشان را تغییر دادند و رفتارشان را اصلاح کردند می توانید آرام ، آرام رابطه تان را از سر بگیرید اما اگر تغییری در رفتارشان حاصل نشد ، رابطه تان را با این افراد قطع کرده و درهای قلبتان را به روی آدم های جدید باز کنید. دوستانی که قدردان شما باشند و علایق شما برایشان مهم باشد. از انجام کارهای تکراری که هر روز انجام می دهید خسته شده اید ، بهتر است اگر فرصتش را دارید به یک مسافرت کوتاه مدت بروید و روحیه تان را تقویت کنید. با این سفر از روزمرگی بیرون می آیید و کمی تفریح و استراحت می کنید.

فال متولدین آذر ماه

به کسی قولی داده اید و از این که بدقول شوید و نتوانید به قولی که داده اید عمل کنید مضطرب و عصبی هستید. بهتر است قبل از قول دادن خوب فکر کنید و اگر نمی توانید به قولتان عمل کنید از ابتدا به کسی وعده ندهید. اگر خجالت می کشید که به کسی نه بگویید باید روی خودتان کار کنید و قدرت نه گفتن را پیدا کنید. اگر فردی درخواست غیرمنطقی و حتی مضر برای شما دارد باید محکم و قاطع این درخواست را رد کنید تا دچار مشکل نشوید. شاید فکر میکنید باید بی چون و چرا به درخواست همه اطرافیانتان بله بگویید تا آنها همیشه از شما راضی باشند اما این وسط خواست دل خودتان چه می شود. تا به حال برای راضی نگه داشتن دیگران چه مشکلات و دردسرهایی را پشت سر گذاشته اید ؟ بهتر نیست کمی هم به آرامش خودتان فکر کنید و نه گفتن را یاد بگیرید. این حقیقت را بپذیرید که شما نمی توانید تمام دوستان و اطرافیانتان را از خودتان راضی نگه دارید.

فال متولدین دی ماه

احساس می کنید برای رسیدن به موفقیت پشتکار زیادی دارید ، اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید. بهتر است ایده ها و مهارت ها و علایقتان را بررسی کنید تا راهی برای رسیدن به موفقیت بیابید. امید داشتن برای انسان مثل آب است برای ماهی ، انسان بدون امید نمی تواند زندگی کند. بدون امید نفس کشیدن هم سخت خواهد بود. زمانی که امیدوار هستید حس انسانی را دارید که می تواند کوه را جا به جا کند. امید انرزی که برای شروع یک کار نیاز دارید را به شما می دهد. پس برای موفق شدن باید امیدوار بود حتی بعد از هزاران شکست. امید و پشتکار دو اصلی بودند که باعث شدند ادیسون برق را اختراع کند. انرژی و واکنش های منفی زیادی را شاهد هستید اما نباید روی این رفتار و انرژی منفی تمرکز کنید. فراموش نکنید تمرکز روی شکست قبلی ، شکست جدیدی برای شما به همراه خواهد داشت. شما باید روی موفقیت و پیروزی و کامیابی تمرکز کنید تا کائنات آن را در آینده شما متجلی کنند.

فال متولدین بهمن ماه

در تمام مراحل زندگی روی پای خودتان ایستاده اید و هیچ وقت مورد حمایت و کمک دیگران قرار نگرفته اید. این موضوع موجب غرور و سرافرازی شما شده و از این که به کمک دیگران نیاز پیدا نکرده اید سخت به خود می بالید. حال که به کمک دیگران نیاز پیدا کرده اید کمی به درون خود فرو رفته اید و احساس بدی دارید. از طرفی دوست ندارید کمک دیگران را قبول کنید و از طرفی بدون کمک دیگران مشکلتان حل نمی شود. در بین این دوراهی گیر کرده اید و هر چه فکر می کنید به جایی نمی رسید. بهتر است به تنهایی تصمیم نگیرید. با دوستان و افراد معتمد مشورت کرده سپس تصمیم بگیرید. بهتر است غرورتان را کنار بگذارید و راه درست را انتخاب کنید تا مشکلاتتان بیشتر نشود. زندگی هر انسانی پر از پستی و بلندی است و هیچ کس نیست که زندگیش بدون سختی سپری شده باشد. دست از افکار منفی برداشته و به روزهای اوج خودتان برگردید. به خودتان بقبولانید که این مشکل زیانی برای شما نخواهد داشت و قطعا به نفع شما خواهد بود.

فال متولدین اسفند ماه

امروز را با عجله شروع کرده و همه کارهایتان در هم می پیچد. بهتر است به جای عجله کردن کمی آرامش خودتان را حفظ کرده ، سپس آرام و با دقت به کارهایتان برسید. این موضوع را فراموش نکنید که یک قطار برای شروع حرکتش ابتدا آرام و آرام و به شکل کند ، سپس سرعت می گیرد. اگر می خواهید به مقصد برسید باید به مرور و آرام و آرام ترقی کنید. در گذر از ریل موفقیت از مسیر لذت ببرید ، اگر می خواهید موفق شوید باید کارتان را دوست داشته باشید و به آن عشق بورزید. از لحظه لحظه آن لذت برده و نسبت به کاری که دارید سپاسگذار باشید. به هرچه اطرافتان قرار دارد عشق بورزید و از آن سپاسگذاری کنید تا تاثیرش را در زندگیتان ببینید. همیشه انتظار کشیدن تلخ و غم انگیز نیست ، انتظار برای رسیدن به موفقیت در فهرست شیرین ترین انتظارها قرار دارد. به مدت و روزهایی که باید سپری شود تا شما به موفقیت برسید فکر نکنید ، تنها به پایان راه بیاندیشید و لحظه ای که به هدفتان رسیده اید. تمام تلاشی که در وجودتان قرار دارد را به کار بگیرید تا زودتر به هدفتان برسید.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6251
:: باردید دیروز : 620
:: بازدید هفته : 7188
:: بازدید ماه : 8999
:: بازدید سال : 30390
:: بازدید کلی : 300621